Jag Joakim Åberg som ny ordförande tackar för förtroendet att tillsammans med styrelsen och alla medarbetare och medlemmar att fortsätta utveckla Norderöns golfklubb.

Det känns roligt, utmanande och spännande att få vara med att påverka klubbens framtid. Har dom senaste 15 åren varit aktiv inom J/H golfdistrikt, kommittéer och även ordförande för en annan klubb i länet.
Med ett uppehåll på 3 år eftersom jag startade en ny verksamhet.

Vi i nya styrelsen har redan haft vårt första konstituerande möte och även vårt första styrelsemöte som ni kan ta del av om ni kontaktar vår nya kanslist Monica så skickar hon handlingarna till er via mejl.

Ni kommer självklart även att träffa den nya styrelsen och Monica med personal i vår reception/café/bana i sommar som gärna hjälper er med frågor och funderingar

Vi är just nu i full fart att jobba med säsongsöppning som vi hoppas kommer att ske i början på maj och fokusera på vår verksamhetsplan och vision som presenterades i höstas för er medlemmar.

Vill samtidigt tacka tidigare ordförande Sven-Åke Karlsson för 5 fantastiska år han har haft ansvar för klubben.

Väl mött på banan

Med vänlig hälsning