Medlemsavgifter Norderöns GK 2024

Golfmedlem med spelrätt

Som spelrättsmedlem på Norderöns Golfklubb har du tillgång till vår 18-håls bana i naturskön miljö, puttinggreen och vårt fräscha klubbhus med servering av fika.

Spelrättsmedlemskap Senior 2150 kr
Spelrättsmedlemskap Junior (Max 21 år) 900 kr
Spelrättsmedlemskap Knatte (Max 12 år) 300 kr

Distansmedlemmar

Distansmedlemskapet gäller medlemmar som bor utanför Jämtland/Härjedalen. Som distansmedlem på Norderöns Golfklubb har du tillgång till vår 18-håls bana i naturskön miljö, puttinggreen och vårt fräscha klubbhus med servering av fika. Som distansmedlem betalar ni endast 100 kr i greenfee när ni besöker oss!

Distansmedlemskap 620 kr

Golfmedlem skriven på Norderön

För medlemmar skrivna på Norderön ingår spelrätt i medlemsavgiften och på Norderöns Golfklubb har du tillgång till vår 18-håls bana i naturskön miljö, puttinggreen och vårt fräscha klubbhus med servering av fika. Dessa förmånliga villkor är ett led i föreningens strävan att göra Norderön till en ännu attraktivare plats att leva och bo på. Passa även på att utnyttja medlemsförmånerna. Alla kan nyttja föreningens övriga faciliteter som t ex:
– Midgårdens övervåning med fritidsaktiviteter som biljard och bordtennis.
– Vår egen isjakt
– Frisbeebana
– Delta i aktiviteter som t ex gåbingo, påskpimpel, skidtävling, dans och pubaftnar.

Norderöbor Senior 1 800 kr

Säsongskort Pay & Play

För alla med eller utan GOLF-ID. (Detta är inget medlemskap utan en förbetald spelrättsavgift). Med säsongsmedlemskap på Norderöns Golfklubb har du tillgång till vår 18-håls bana i naturskön miljö, puttinggreen och vårt fräscha klubbhus med servering av fika.

Säsongskort 1 600 kr

VETERAN 65+

Fullvärdig spelrättsmedlem med golf-id. Medlemskapet gäller för de som är 65 år eller äldre. Med veteranmedlemskap på Norderöns Golfklubb har du tillgång till vår 18-håls bana i naturskön miljö, puttinggreen och vårt fräscha klubbhus med servering av fika.

Veteranmedlemskap 1 800 kr

Besök vår shop där du kan beställa våra medlemskap online.

För mer information angående våra medlemskap,  kontakta: info@norderonsgk.se eller 070 – 644 00 56